ВСТАНОВЛЕННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: МАС-МЕДІА І ВЛАДА
DOI:
https://doi.org/10.21564/2075-7190.30.91508Анотація
Тези конференціїПосилання
Брайант Д. Основы воздействия СМИ : пер. с англ. / Д. Брайант, С. Томпсон. – М. : Вильямс, 2004. – 432 с.
Hassenteufel P. Les processus de mise sur agenda: sélection et construction des problèmes publics / P. Hassenteufel // Informations sociales. – 2010. – № 157. – P. 50–58.
Lazаrsfeld P. The People’s Choice. How the Voter Make up his Mind in a Presidential Campaign / P. Lazаrsfeld, B. Berelson, H. Gaudet. – N. Y. : Columbia University Press, 1948. – xxxiii, 178 р.
Lippmann W. Public opinion / W. Lippmann. – N. Y. : Macmillan, 1922. – x, 427 р.
McCombs M. Building consensus: The news media’s agenda-setting roles / M. McCombs // Political Communication. – 1997. – Vol. 14, № 4. – Р. 433–443.
McCombs M. The Agenda-setting Function of Mass-Media / M. McCombs, D. Shaw // Public Opinion Quarterly. – 1972. – Vol. 36, № 3. – P. 176–187.
McCombs M. The Evolution of Agenda-Setting Research: Twenty-Five Years in the Marketplace / M. McCombs, D. Shaw // Journal of Communication. – 1993. – Vol. 43, № 2. – P. 58–67.