Якість вищої освіти: європейський вимір
DOI:
https://doi.org/10.21564/2075-7190.28.64053Ключові слова:
вища освіта, якість вищої освіти, європейський освітній простір, забезпечення якості вищої освіти, система оцінки якості вищої освітиАнотація
У статті представлені різні підходи до визначення поняття «якість вищої освіти». Особлива увага приділяється аналізу системи гарантій якості вищої освіти в умовах реалізації Болонського процесу. Розглядаються узгоджені на європейському рівні відповідно до вимог Болонської декларації стандарти і процедури оцінки якості вищої освітиПосилання
Harvey L. Defining quality / L. Harvey, D. Green // Assessment and Evaluation in Higher Education. – 1993. – V. 18 (1). – Р. 9–34.
Parri J. Quality in Higher Education / J. Parri // Management. – 2006. – № 2 (11). – P. 107–111.
Гарантии качества высшего образования: Глоссарий // Экспертиза качества профессионального образования : материалы семинара, 20–22 июня 2014 г. – М. : МГУ им. М. П. Огарёва, 2014. – 315 с.
The European Higher Education Area. Join Declaration of the Ministers of Education // Bologna. – 1999. – 19 June. – P. 2.
Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. – К. : Ленвіт, 2006. – 35 с.
Бабін І. І. Забезпечення якості вищої освіти: європейський, національний та інституційний рівні / І. І. Бабін // Наука і освіта. – 2011. – № 1. – С. 7–13.
Рябченко В. Проблема якості вітчизняної вищої освіти в контексті освітянських реформ: ретроспектива й сучасність з позицій світоглядно-компетентнісного підходу / В. Рябченко // Вища освіта України. – 2015. – № 1. – С. 12–27