СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ВИМІР МОВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.21564/2075-7190.31.101677Ключові слова:
соціальна функція мови, мовна освіта як соціальне явище, позалінгвістичні якості, комунікативна компетентністьАнотація
Розглянуто мову як складову суспільно-практичної діяльності людини та рушійну силу соціального буття. Осмислена роль та місце іншомовної освіти як один із механізмів розвитку сучасної людини як світового суб’єкта перетворювальної і творчої діяльності
Посилання
Кремень В. Г. Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору / В. Г. Кремень. – К. : Пед. думка, 2009. – 520 с.
Кремень В. Г. Філософія національної ідеї: людина, освіта, соціум / В. Г. Кремень. – К. : Грамота, 2010. – 576 с.
Language and Culture: Reflective Narratives and the Emergence of Identity / edited by David Nunan and Julie Choi. – Routledge, 2010. – 250 p.
Romaine S. Language in Society: An Introduction to Sociolinguistics / Suzanne Romaine. – Oxford University Press, 2001. – 280 p.
Salzmann Z. Language, Culture, and Society: An Introduction to Linguistic Anthropology / Zdenek Salsmann, James Stanislaw, Nobuko Adachi. – Westview Press, 2011. – 448 p.
Shaul D. L. Language and Culture Paperback – September / David Leedom Shaul, N. Louanna Furbee. – Waveland Pr Inc, 1997. – 305 p.
Гершунский Б. С. Философия образования для XXI века / Б. С. Гершунский. – М. : Пед. общество России, 2002. – 512 с.
Азимов Э. Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) / Э. Г. Азимов, А. Н. щукин. – М. : Изд-во ИКАР, 2009. – 448 с.
Бутенко В. Г. Громадянське виховання студентів у системі вищої технічної освіти / В. Г. Бутенко // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. пр. – 2010. – № 1 (2). – С. 149–156.
Прокопенко А. Л. Зміна парадигми освіти: від традиційної до особистісно-орієнтованої (соціально-філософський аспект) / А. Л. Прокопенко // Мультиверсум. Філософський альманах : [зб. наук. пр.]. – 2006. – Вип. 56. – С. 230–240.
Тарасова М. В. Культура и образование: принципы взаимодействия / М. В. Тарасова. – Красноярск : Сибир. федер. ун-т, 2012. – 360 с.
Огнев’юк В. О. Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку /
В. О. Огнев’юк. – К. : Знання України, 2003. – 450 с.
Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактическая методика / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М. : ACADEMA, 2007. – 234 с.
Ortega L. Understanding Second Language Acquisition / Lourdes Ortega. – Routledge, 2008. – 320 p.