СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Ольга Піменова Луцький національний технічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.21564/2663-5704.65.331804

Ключові слова:

соціальна активність, соціальні ініціативи, студентська молодь, волонтерство, громадянська залученість

Анотація

У статті розглянуто особливості соціальної активності студентської молоді в умовах війни. Визначено, що соціальна активність молоді трансформується під впливом нестабільного середовища, змінюючи традиційні механізми соціалізації та взаємодії. Аналіз досліджень показав, що рівень залученості студентів у суспільні процеси залежить від особистісних цінностей, освітнього середовища, мотиваційних чинників та загальної соціально-економічної ситуації.

Біографія автора

Ольга Піменова , Луцький національний технічний університет

кандидат соціологічних наук, доцент, доцент кафедри соціогуманітарних технологій

Посилання

Bulvinska, O. (2023). Mekhanizmy realizatsii sotsialnoi vidpovidalnosti universytetiv v umovakh universytetskoi avtonomii: yevropeiskyi dosvid. Neperevna profesiina osvita: teoriia i praktyka – Continuing Professional Education: Theory and Practice, 2(75), 102–112 [in Ukrainian].

Bialyk, O. (2022). Rol studenckoho samovriaduvannia u samorealizatsii studentiv zakladu vyshchoi osvity. Modern engineering and innovative technologies, 23, 71–75 [in Ukrainian].

Hevko, O., Romanyshyna, L., Miroshnychenko, V. (2023). Formuvannia hromadianskoi svidomosti studentiv tekhnichnykh spetsialnostei na zaniattiakh z humanitarnykh dystsyplin. Visnyk nauky ta osvity – Bulletin of Science and Education, 4, 390–400 [in Ukrainian].

Matviienko O., Matviienko, I. (2023). Osvitnie seredovyshche zakladiv vyshchoi osvity yak chynnyk rozvytku sotsialnoi aktyvnosti studentiv. Osvitnio-naukovyi prostir – Educational and Scientific Space, 5, 144–151 [in Ukrainian].

Serdiuk, O., Burlaka, V. (2018). Metody doslidzhennia zalezhnostei – Introduction to Research Methods in Substance Use and Abuse: Course Materials. Kharkiv: Konstanta [in Ukrainian].

Mishnevs'kyi, Ya. (2016). Molod na skhodi Ukrainy v konteksti rosiisko-ukrainskoi viiny. Sotsiolohiia sela – Rural Sociology, 1(72), 132–140 [in Ukrainian].

Nedoshovenko, Ye. (2024). Aktyvna hromadianska pozytsiia studentiv: teoretychni ta praktychni pidkhody. Vvichlyvist. Humanitas – Politeness. Humanitas, 3, 93–99 [in Ukrainian].

Paniotto, V., Kharchenko, N. (2017). Metody opytuvannia. Kyiv: Kyiv-Mohyla Academy Publishing House [in Ukrainian].

Salnikova, S. (2021). Vybirka u sotsiolohichnomu doslidzhenni: A Textbook. Lutsk: Vezha-Druk [in Ukrainian].

Tsurkan, T. (2023). Aktyvna zhyttieva pozytsiia studentskoi molodi v umovakh viiny. Problemy osvity – Problems of Education, 1, 347–359 [in Ukrainian].

Drummond-Mundal, L., Cave, G. (2007). Young peacebuilders: Exploring youth engagement with conflict and social change. Journal of Peacebuilding & Development, 3(3), 63–76.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-18

Як цитувати

Піменова , О. (2025). СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ В УМОВАХ ВІЙНИ. "Вісник НЮУ імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія, 2(65). https://doi.org/10.21564/2663-5704.65.331804

Номер

Розділ

Соціологія