ЗА ЛАШТУНКАМИ ВИБОРІВ: ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ЗВ’ЯЗКУ ЯК ЕЛЕКТОРАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ПОЛІТИЧНИХ ЛІДЕРІВ ТА ПАРТІЙ
DOI:
https://doi.org/10.21564/2663-5704.62.310890Ключові слова:
лідерство, вибори, партія, електоральний маркетинг, емоційний зв’язокАнотація
Досліджено формування емоційного зв’язку як виборчу стратегію політичних лідерів та партій. Доповнено виокремлені раніше маркери формування емоційного зв’язку, проведено аналіз передвиборчих роликів політичних сил. Підраховано та про- аналізовано знайдені маркери. Встановлено, що формування емоційного зв’язку може бути ключовим фактором електорального успіху, а рекламні ролики стають все більш важливим інструментом електоральної мобілізації.
Посилання
Arce-García, S., Márquez, F. V., Fondevila-Gascón, J.-F. (2022). Analysis of the Twitter discourse in the 2019 electoral debates in Spain. Communication & Society, 35, 45–61.
Hal, N. A., Lawson, B., Vaccari, C., Chadwick, А. (2023). Beyond quick fixes: How users make sense of misinformation warnings on personal messaging. Online Civic Culture Centre, Loughborough University.
Chadwick, A. (2013). The Hybrid Media System: Politics and Power. London: Oxford University Press.
Chadwick, A. (2011). The Political Information Cycle in a Hybrid News System: The British Prime Minister and the ’Bullygate’ Affair. The International Journal of Press/ Politics, 16(1), 3–29.
Huddy, L., Mason, L., Aarоe, L. (2015). Expressive partisanship: Campaign involvement, political emotion, and partisan identity. American Political Science Review, 2015, 109, 1–17.
Iyengar, S., Lelkes, Y., Levendusky, M., Malhotra, N., Westwood, S. J. (2019). The origins and consequences of affective polarization in the United States. Annual Review of Political Science, 22, 129–146.
Lakoff, G. (2016). Moral Politics. How Liberals and Conservatives Think. Chicago: University of Chicago Press.
Mason, L. (2018). Uncivil agreement: How politics became our identity. Chicago: University of Chicago Press.
Neubaum, G., Lane, D. S. (2023). Nevertheless, it persists: Political self-effects in the context of persistent social media. Journal of Media Psychology: Theories, Methods, and Applications, 35(6), 375–386.
Pellegrino, A. (2023). Research Trends in Social Media Role in Political Campaigns.
Review of Communication Research, 11, 150–71.
Pérez-Castaños, S., Merino, J. A. and Santamaría, S. (2023). Emociones, liderazgo y redes sociales. Propuesta para su medición en materiales de campaña electoral. Revista Española de Investigaciones Sociológicas, 184, 125–36.
Rivera-Otero, J. M., Nieves, L., López, M. P., Gulías Е. (2021). Relación entre diversos usos de las redes sociales Twitter y Facebook emociones, y voto en España. Revista Latina de Comunicación Social, 79, 73–98.
Szanto, T., Jan Slaby, J. (2020). Political emotions The Routledge Handbook of Phenomenology of Emotion. London; New York: Routledge.
Valentino N. A., Neuner F. G., Vandenbroek L. (2018). The changing norms of racial political rhetoric and the end of racial priming. Journal of Politics, 80(3), 1050–1065.
Westen, D. (2007). The Political Brain: The Role of Emotion in Deciding the Fate of the Nation. New York: PublicAffairs.
Westen, D. (1996). Self and Society: Narcissism, Collectivism, and the Development of Morals. Cambridge: Cambridge University Press.
Zaslavska, O. O., Posvistak, O. A., Kozachenko, S. M. (2023). Elektoralnyi marketynh politychnykh partii v Ukraini. Hileia: naukovyi visnyk – Gilea: scientific bulletin, issue 180/181 (№ 1/2), 75–80 [іn Ukrainian].
Zlobina, O. H. Blyzniuk, Ye.O. (2021). Afektyvna poliaryzatsiia yak marker suspilnoho rozkolu: novi pidkhody do doslidzhennia. Ukrainskyi sotsium – Ukrainian society, 4(79), 9–25 [іn Ukrainian].
Partiia Sluha narodu. 21 lypnia zrobit svii vybir: skazhit «NI» knopkodavam! URL: https://www.youtube.com/watch?v=OqFeQg0RIPY [іn Ukrainian].
Partiia Sluha narodu. Ze!deputat Sluha Narodu – Nova polityka na Donbasi. Vidrodzhennia. Rozvytok. URL: http://surl.li/ukhlp [іn Ukrainian].
Partiia Sluha narodu. Kozhen z nas! [Servant of the People Party. Each of us!]. URL: http://surl.li/ukhlw [іn Ukrainian].
Partiia Sluha narodu. URL: http://surl.li/ukhmc [іn Ukrainian].
Partiia Sluha narodu. Peredvybornyi tur / Ze Deputat Sluha Narodu #5. URL: https:// www.youtube.com/watch?v=3zU6Vwpb_xM [іn Ukrainian].
Sukharyna, A. Bytva pokolin. Khto, de i yak holosuvav na vyborakh do Rady. URL: https://www.pravda.com.ua/articles/2019/08/13/7223394/ [іn Ukrainian].
Tur rehionamy Ukrainy v ramkakh kampanii «Peredvybornyi tur». URL: https:// www.youtube.com/watch?v=XKVhXt73VkY) [іn Ukrainian].
Treba diiaty! #3 Tsina na haz. URL: http://surl.li/ukhle [іn Ukrainian].
Treba diiaty! #4. [We need to act! #4]. URL: http://surl.li/ukhmj [іn Ukrainian].
Pidvyshchennia vyplat pry narodzhenni dytyny. URL: http://surl.li/ukhmp [іn Ukrainian].
Yuliia Tymoshenko: Rozmova z krainoiu. URL: http://surl.li/ukhmv[іn Ukrainian].
Platforma za zhyttia ta myr. Nasha holovna misiia – obiednatysia ta povernuty myr v Ukrainu! URL: https://www.youtube.com/watch?v=NNy1HNSmpt0 [іn Ukrainian].
Platforma za zhyttia i myr. URL: http://surl.li/ukhmz [іn Ukrainian].
Propozytsiia «Holosu» zabyraty deputatskyi mandat za prohuly na 1+1. URL: https:// www.youtube.com/watch?v=vmvxdP8d3Io&t=30s [іn Ukrainian].
Vakarchuk vede «Holos» u parlament, shchob zvuchala nova muzyka polityky. URL: https://youtu.be/OVlVQdZz07k [іn Ukrainian].
Stratehichni tsili partii «Ievropeiska Solidarnist» na parlamentski vybory 2019: Myr, Bezpeka, NATO. URL: http://surl.li/ukhnb [іn Ukrainian].