САМООСВІТА ЯК УМОВА СОЦІАЛЬНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ І САМОСТІЙНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • Олена Вікторівна Бурлука Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого, Україна

DOI:

https://doi.org/10.21564/2663-5704.50.235295

Ключові слова:

самоосвіта особистості, самоосвітня діяльність, саморозвиток, інформатизація суспільства, самостійність особистості, система освіти, творчий потенціал

Анотація

Досліджено як в сучасній культурній ситуації самоосвіта уможливлює соціокультурну незалежність і самостійність особистості. Відмічено, що сучасна система освіти орієнтована на активність особистості, самостійність у виборі тематики і часу засвоєння інформації. Показано як демократичний тип організації самоосвіти, позбавляє особистість залежності, дозволяє вийти на новий рівень духовної свободи і реалізувати свій творчий потенціал.

Біографія автора

Олена Вікторівна Бурлука , Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри культурології

Посилання

Burluka, E.V. (2008). Samoobrazovaniye lichnosti kak sotzialnо-pedagogicheskaya problema. Kharkiv. CPI «Novoye slovo». [in Ukrainian].

Burluka, E.V. (2018). Aktualizaciya problemy samoosvity osobystosty v informtciynomu suspilstvy. Visnyk Harkivskogo Natsionalnoho Pedagogichnogo universytetu imeni G. S. Scovorody – Bulletin of the Harkivskogo Natsionalnoho Pedagogichnogo universytetu imeni G. S. Scovorody. Series: Philosophy, 50, 138-146 [in Ukrainian].

Bueva, L. (1997). Kultura I obrazovanie. Problemi vzaimodeystviya. Voprosi filosofii − Philosophy questions, 2, 3-37 [in Russian].

Vischnevskaya, L., Vischnevskaya, G. (2009) Samoobrazovaniye kak psihologo-pedagogicheskaya problema. Izvestiya Penzenskogo gosudarstvenogo Pedagogichnogo universyteta imeni Belinskogo – Bulletin of the Penzenskogo gosudarstvenogo Pedagogichnogo universyteta imeni Belinskogo, 12 (16), 156-158 [in Russian].

Korvyakov, В. (2006). Formirovanie samoobrazovatelnoy deyatelnosti studenta. Мoscow: Univesitetskaya kniga. [in Russian].

Маslоw, А. (1999). Моtyvatziya i lichnost. Мoscow: SPb. Еvraziya. [in Russian].

Rodzhers, K., Freyberg, Dj. (2002). Svoboda uchitsya. Мoscow: Smysl. [in Russian].

Rubinschtein, S. (1976). Problemi obschey psihologii. 2-е izd. Мoscow: Pedagogika. [in Russian].

Serikov, V.V. (1999). Obrazovaniye i lichnost. Teoriya I praktika proektirovaniya pedagogicheskih sistem. Мoscow: Logos. [in Russian].

Smirnov, S. (1990). Philosophsiya. Obrazovanie. Кultura. Novosibirsk. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-06

Як цитувати

Бурлука , О. В. (2021). САМООСВІТА ЯК УМОВА СОЦІАЛЬНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ І САМОСТІЙНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. "Вісник НЮУ імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія, 3(50). https://doi.org/10.21564/2663-5704.50.235295

Номер

Розділ

Філософія