КУБ УПКОІН: НОВИЙ ПОГЛЯД НА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТРАКОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.21564/2075-7190.48.224427Ключові слова:
інтракомунікації, управління, інформація, модель управління системою інтракомунікацій, теорія поколіньАнотація
Стаття присвячена розкриттю теми управління системоюінтракомунікацій через призму інноваційного підходу.
Визначено значення системи інтракомунікацій для організації,
представлена її структура, позначене коло вирішуваних завдань.
У статті описана загальна методологічна схема управління системою
інтракомунікацій в організації, яка представлена моделлю тривимірної
координатної віссю XYZ, позначена структура і її складові.
Посилання
Rudavina, E. Vystraivaem vnutrennie kommunikacii kompanii: kak sdelat’ ih naibolee jeffektivnymi [We build internal communications of the company: how to make them the most effective]. Retrieved from https://www.slideshare.net/action-gki/2014-0429 [in Russian].
Kvirk, B. Pochemu vnutrennie kommunikacii vazhny dlja kompanij [Why internal communications are important for companies]? Retrieved from https://hrhelpline.ru/pochemu-vnutrennie-kommunikaczii-vazhny-dlya-kompanij/ [in Russian].
Sorokina, O.G. (Ed.) (2019). Upravlenie chelovecheskimi resursami: kadrovyj marketing, formirovanie korporativnoj kul’tury, sozdanie jeffektivnoj komandy: monografija [Human Resource Management: HR Marketing, Formation of Corporate Culture, Building an Effective Team: Monograph] / [Abazieva K.G., Voronina A.V., Goncharova S.N., Sorokina O.G.]; Moskovskij universitet im. S. Ju. Vitte, Filial v g. Rostove-na-Donu. Moskva: MU im. S. Ju. Vitte [in Russian].
Fomichenko, I.P. (2011). Pidvyshchennia efektyvnosti system upravlinnia pidpryiemstvom na bazi vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Improving the efficiency of enterprise management systems based on the use of information and communication technologies]. Biznes Inform Business Inform, 7(1), 136-137 [in Ukrainian].
Shkardun, V. D., & Ahtjamov, T.M. (2001). Ocenka i formirovanie korporativnogo imidzha predprijatija [Assessment and formation of the corporate image of the enterprise]. Marketing v Rossii i za rubezhom Marketing in Russia and abroad, 3, 68–77 [in Russian].
Lee, J. (2020). Accelerating organisation culture change: innovation through digital tools. Bingley, UK: Emerald Publishing Limited.
Milton, N., & Lambe, P. (2020). The knowledge manager’s handbook: a step-by-step guide to embedding effective knowledge management in your organization. London; New York: Kogan Page.
Robbins, M. (2020). We’re all in this together: creating a team culture of high performance, trust, and belonging. Carlsbad, California: Hay House, Inc.
Panfilov, O.Yu. (Ed.) (2019). Sotsialno-humanitarna sfera Ukrainy v suchasnykh dyskursakh: monohrafiia [Socio-humanitarian sphere of Ukraine in modern discourses: monograph]. Kharkiv: KhIF KNTEU [in Ukrainian].
Trebin, M.P. (Ed.) (2014). Mizhnarodna informatsiia: navch. posib. [International information: a textbook] / M.P. Trebin, I.O. Polishchuk, N.P. Osypova et al. Kharkiv: Pravo [in Ukrainian].
Strauss, W., & Howe, N. (1991). Generations: the history of America’s future, 1584 to 2069. New York: Quill.
Cheung, E. (1995). Baby-boomers, Generation-X and social cycles. Toronto: Longwave Press.
Henseler, C., & Pope, R.D. (Eds.) (2007). Generation X rocks: contemporary peninsular fiction, film, and rock culture. Nashville, Tenn.: Vanderbilt University Press.
Henseler, C. (Ed.) (2012). Generation X goes global: mapping a youth culture in motion. New York: Routledge.
Howe, N., & Strauss, B. (2000). Millennials rising: the next great generation. New York: Vintage Books.
White, J.E. (2017). Meet generation Z: understanding and reaching the new post-Christian world. Grand Rapids, Michigan: Baker Books.
Utkin, Je.A., & Butova, T.V. (2004). Motivacionnyj menedzhment [Motivational management]. Moskva: TEIS [in Russian].
Zigert, V., & Lang, L. (1990). Rukovodit’ bez konfliktov [Lead without conflict]: cokr. per. s nem. / [nauch. red. i avt. predisl. A. L. Zhuravlev]. Moskva: Jekonomika [in Russian].
Lafta, Dzh. K. (2004). Menedzhment: Ucheb. posobie po special’nosti «Menedzhment org.» [Management: Textbook for the specialty “Management of org.”]. 2-e izd., pererab. i dop. Moskva: KNORUS [in Russian].