КУБ УПКОІН: НОВИЙ ПОГЛЯД НА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТРАКОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Ольга Юріївна Локоткова-Тернова Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія», Україна https://orcid.org/0000-0003-2371-9029

DOI:

https://doi.org/10.21564/2075-7190.48.224427

Ключові слова:

інтракомунікації, управління, інформація, модель управління системою інтракомунікацій, теорія поколінь

Анотація

Стаття присвячена розкриттю теми управління системою
інтракомунікацій через призму інноваційного підходу.
Визначено значення системи інтракомунікацій для організації,
представлена її структура, позначене коло вирішуваних завдань.
У статті описана загальна методологічна схема управління системою
інтракомунікацій в організації, яка представлена моделлю тривимірної
координатної віссю XYZ, позначена структура і її складові.

Біографія автора

Ольга Юріївна Локоткова-Тернова, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»

аспірант

Посилання

Rudavina, E. Vystraivaem vnutrennie kommunikacii kompanii: kak sdelat’ ih naibolee jeffektivnymi [We build internal communications of the company: how to make them the most effective]. Retrieved from https://www.slideshare.net/action-gki/2014-0429 [in Russian].

Kvirk, B. Pochemu vnutrennie kommunikacii vazhny dlja kompanij [Why internal communications are important for companies]? Retrieved from https://hrhelpline.ru/pochemu-vnutrennie-kommunikaczii-vazhny-dlya-kompanij/ [in Russian].

Sorokina, O.G. (Ed.) (2019). Upravlenie chelovecheskimi resursami: kadrovyj marketing, formirovanie korporativnoj kul’tury, sozdanie jeffektivnoj komandy: monografija [Human Resource Management: HR Marketing, Formation of Corporate Culture, Building an Effective Team: Monograph] / [Abazieva K.G., Voronina A.V., Goncharova S.N., Sorokina O.G.]; Moskovskij universitet im. S. Ju. Vitte, Filial v g. Rostove-na-Donu. Moskva: MU im. S. Ju. Vitte [in Russian].

Fomichenko, I.P. (2011). Pidvyshchennia efektyvnosti system upravlinnia pidpryiemstvom na bazi vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii [Improving the efficiency of enterprise management systems based on the use of information and communication technologies]. Biznes Inform Business Inform, 7(1), 136-137 [in Ukrainian].

Shkardun, V. D., & Ahtjamov, T.M. (2001). Ocenka i formirovanie korporativnogo imidzha predprijatija [Assessment and formation of the corporate image of the enterprise]. Marketing v Rossii i za rubezhom Marketing in Russia and abroad, 3, 68–77 [in Russian].

Lee, J. (2020). Accelerating organisation culture change: innovation through digital tools. Bingley, UK: Emerald Publishing Limited.

Milton, N., & Lambe, P. (2020). The knowledge manager’s handbook: a step-by-step guide to embedding effective knowledge management in your organization. London; New York: Kogan Page.

Robbins, M. (2020). We’re all in this together: creating a team culture of high performance, trust, and belonging. Carlsbad, California: Hay House, Inc.

Panfilov, O.Yu. (Ed.) (2019). Sotsialno-humanitarna sfera Ukrainy v suchasnykh dyskursakh: monohrafiia [Socio-humanitarian sphere of Ukraine in modern discourses: monograph]. Kharkiv: KhIF KNTEU [in Ukrainian].

Trebin, M.P. (Ed.) (2014). Mizhnarodna informatsiia: navch. posib. [International information: a textbook] / M.P. Trebin, I.O. Polishchuk, N.P. Osypova et al. Kharkiv: Pravo [in Ukrainian].

Strauss, W., & Howe, N. (1991). Generations: the history of America’s future, 1584 to 2069. New York: Quill.

Cheung, E. (1995). Baby-boomers, Generation-X and social cycles. Toronto: Longwave Press.

Henseler, C., & Pope, R.D. (Eds.) (2007). Generation X rocks: contemporary peninsular fiction, film, and rock culture. Nashville, Tenn.: Vanderbilt University Press.

Henseler, C. (Ed.) (2012). Generation X goes global: mapping a youth culture in motion. New York: Routledge.

Howe, N., & Strauss, B. (2000). Millennials rising: the next great generation. New York: Vintage Books.

White, J.E. (2017). Meet generation Z: understanding and reaching the new post-Christian world. Grand Rapids, Michigan: Baker Books.

Utkin, Je.A., & Butova, T.V. (2004). Motivacionnyj menedzhment [Motivational management]. Moskva: TEIS [in Russian].

Zigert, V., & Lang, L. (1990). Rukovodit’ bez konfliktov [Lead without conflict]: cokr. per. s nem. / [nauch. red. i avt. predisl. A. L. Zhuravlev]. Moskva: Jekonomika [in Russian].

Lafta, Dzh. K. (2004). Menedzhment: Ucheb. posobie po special’nosti «Menedzhment org.» [Management: Textbook for the specialty “Management of org.”]. 2-e izd., pererab. i dop. Moskva: KNORUS [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-09

Як цитувати

Локоткова-Тернова, О. Ю. (2021). КУБ УПКОІН: НОВИЙ ПОГЛЯД НА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТРАКОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ. "Вісник НЮУ імені Ярослава Мудрого". Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія, 1(48), 233–244. https://doi.org/10.21564/2075-7190.48.224427

Номер

Розділ

Соціологія